سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ادوار مختلفِ شهرداری تهران میزان تاثیرگذاری و خروجی‌ فرهنگسراها دچار فراز و فرود بوده و نتوانسته عملکرد خوبی از خود در زمینه شهری نشان دهد.

علیرضا نادعلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مورد توجه به فرهنگسراهای شهر تهران اظهار کرد: فرهنگسراها به عنوان مکان فرهنگی می‌توانند تاثیرات خوبی در محیط اطراف خود و پایتخت به جای بگذارند و فضای فرهنگی را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که فرهنگسراها به نقطه اثرگذار بهینه خود نرسیده‌اند. البته در ادوار مختلفِ شهرداری تهران میزان تاثیرگذاری و خروجی‌ها دچار فراز و فرود بوده و ماموریت‌های مختلفی داشته و نتوانسته عملکرد خوبی از خود در زمینه شهری نشان دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: فرهنگسراها با یک برنامه‌ریزی مجدد و رویکرد قرارگاهی فرهنگی و انجام هماهنگی می‌توانند نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی ایفا کنند.

نادعلی ادامه داد: در حال حاضر فرهنگسراها حالت ایزوله دارند در حالی که باید در حرکات جمعی شهروندان تاثیرگذار باشند. به نظرم فرهنگسراها نقش مهمی در شهر تهران دارند و باید به آن‌ها به شکل ویژه توجه شود.

کد خبر 638730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha